„Kodowanie w Bibliotece”

  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
  • Drukuj zawartość bieżącej strony
31 marca 2019

Uczniowie klas I-III wzięli udział w projekcie „Kodowanie w Bibliotece”, który organizowany był przez Gminną Bibliotekę Publiczną w Aleksandrowie pt. „Robot Photon w świecie bajek”.

Uczniowie poprzez zabawę poznawali podstawy kodowania. Dzieci programowały roboty, które chodziły po bibliotece, opowiadały historyjki i wykonywały różne zadania. Dzięki temu projektowi uczniowie mogą rozwijać zainteresowania nauką programowania. Była to również okazja do nauki logicznego myślenia.

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2019-03-31
Data publikacji:2019-03-31
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:1556